Informatie over zendingen en levertijden binnen Nederland en België
Alle zendingen binnen Nederland en België zijn kosteloos. Er worden dus geen extra kosten in rekening gebracht.
Zodra de betaling of goedkeuring tot achteraf betalen binnen is, wordt de verzending meteen in orde gemaakt.
Bestel deadlines voor Kerstmis
Pakketverzending
19.12.2023
Expeditiebedrijf
18.12.2023
LEVERINGEN + LEVERTIJDEN
Alle artikelen worden toegezonden in de originele, dichte verpakking. Stoelen en bureaus worden (deels) gemonteerd geleverd en zijn zeer eenvoudig in elkaar te zetten. Hier komt geen gereedschap bij kijken. Onderdelen zoals gasveren, wielen, voetensteunen en vloermatten worden uiteraard in 1 stuk geleverd en hoeven niet in elkaar gezet te worden. Alle artikelen die op de webshop te zien zijn, zijn ook daadwerkelijk op voorraad en kunnen per direct verzonden worden. Alle pakketten en dozen worden tot aan de voordeur geleverd.
Wij werken samen met erkende koeriersdiensten om de kortst mogelijke levertijd te garanderen. 90% van ons assortiment heeft een levertijd van 3 tot 6 werkdagen en worden gebracht. De exacte levertijd is per artikel op de betreffende productpagina te raadplegen. We melden dit dus niet op deze leveringspagina, maar alleen op de de betreffende artikelpagina. Uitzondering: niet voorradige bureaustoelen die speciaal op maat gemaakt worden. In het geval van enkele XXL bureaustoelen worden gewoonlijk binnen drie weken geleverd (De actuele levertijd staat op de webshop bij de betreffende bureaustoel vermeld).
Bureaustoel24.nl maakt gebruik van 2 transporteurs te weten; DPD Pakket Service en Transporteur Kochtrans voor pakketten zwaarder dan 14kg.
Verzending via DPD Pakket Service
Wij versturen onze pakketjes met de DPD Pakketdienst. Je ontvangt van de DPD een Track en Trace nummer, zodat je kunt volgen waar jouw pakket op dat moment is. Standaard verzenden wij altijd naar het door jou opgegeven afleveradres. Je kunt echt direct op de e-mail doorklikken om 1 van de andere opties te kiezen:
- Kosteloos ophalen bij één van de vele DPD ParcelShops bij jou in de buurt. Zoek hier een DPD ParcelShop bij jou in de buurt
- Op een ander adres (werk, buren, etc.)
Komt de geplande afleverdag je niet uit? Je kunt direct zelf aangeven op welke dag de aflevering dan moet plaatsvinden
Verzending via Transporteur Kochtrans (pakketten zwaarder dan 14kg)
Het komt in een aantal gevallen voor dat het pakket met een aparte vrachtwagen vervoerd moet worden. Dit in verband met het gewicht van de zending en de omvang. Het speciale vervoer per vrachtwagen wordt verzorgd door de firma Kochtrans die van te voren even contact met jou zoekt via het door jou opgegeven telefoonnummer. Zo kunnen de agenda's op elkaar afgestemd worden voor aflevering van het grote pakket. Let op! aflevering vindt plaats bij de voordeur.
Gemonteerd ophalen van een bureaustoel
Bureaustoel24.nl geeft de mogelijkheid om het pakket in de showroom in Utrecht af te laten leveren waarna wij het monteren en het door jou opgehaald kan worden. Vul bij het stap 3 van het bestelproces order één van de volgende onderstaande adressen in als afleveradres (je kunt dan ook aangeven of wij het al voor je moeten monteren) en wij geven je een seintje als de bureaustoel (gemonteerd) klaarstaat. Monteren kan alleen in de showroom in Utrecht.
Bureaustoel24.nl Showroom DJ Utrecht
Sterrebaan 17
3542 DJ Utrecht
Bestelling wijzigen of annuleren
Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze om wat voor reden dan ook aanpassen of annuleren? Hieronder leggen we uit wat je het beste kunt doen.
Een bestelling wijzigen of annuleren die nog niet verzonden is
Neem dan telefonisch contact op met onze Helpdesk via telefoonnummer (0031) (0)26 353 0 253. Op deze manier kunnen we je verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Een bestelling wijzigen of annuleren die al verzonden is
Is de bestelling die je wilt aanpassen of annuleren al naar je verzonden? Weiger het pakket dan op het moment dat het wordt aangeboden door de bezorger. De bestelling wordt dan naar ons teruggestuurd. We nemen (na ontvangst van de bestelling) contact met je op om te zorgen voor een passende oplossing.
Het wijzigen of annuleren van een bestelling is gratis. Is het niet gelukt om het pakket aan de deur te weigeren? Raadpleeg dan onze Retouren / Reclamaties pagina voor informatie over het terugsturen van bestellingen.Wanneer je een artikel hebt besteld dat is uitgesloten van retour, dan kun je je bestelling alleen nog annuleren of veranderen wanneer deze nog niet verwerkt is.
Retouren
Wanneer een artikel niet aan de verwachtingen voldoet, dan kun je deze uiteraard terugsturen. Kijk voor details op Retouren / Reclamaties pagina.
Wanneer een onderdeel stuk aankomt kun je even contact opnemen met de klantenservice. Zij sturen dan meteen een nieuw onderdeel toe. Zo hoef je de de gehele stoel of bureau niet te retourneren. Wij proberen het onderdeel binnen 1 tot 2 werkdagen bij je afgeleverd te hebben. Retouren worden binnen 14 werkdagen verwerkt waarbij het aankoopbedrag altijd teruggestort wordt op de rekening en betaalmethode waarvan ook toenmalig betaald is.