Bespaar nu -15%* op onze Deal Days met de kortingscode HJHPRI-EU724!
*Minimum bestelwaarde 49 €. Exclusief reeds afgeprijsde artikelen. Kan niet worden gecombineerd met andere promoties. Alleen op artikelen van het merk hjh OFFICE & hjh LIVING. Periode: 15.07. - 21.07.2024

Black Friday actie: 50% korting op alle showroom modellen! Te zien en direct op te halen in onze showroom in Utrecht.

Bespaar nu opnieuw - 10%* korting op alle artikelen van het
merk hjh OFFICE met de kortingscode FINAL23 !
(*Uitgezonderd reeds afgeprijsde artikelen, geldig van 22.12.-29.12.2023)

Kom onze bureaustoelen testen in onze showroom in Utrecht. Afspraak maken niet nodig

Garantievoorwaarden van hjh office gmbh

Voor onze producten van de merken hjh office en mybuero geven wij u een garantie van 2 of 4 jaar (zie artikel beschrijving). De periode voor het berekenen van de garantieperiode begint met de factuurdatum. Onze garantie strekt zich uit tot de Europese Unie.

Indien zich tijdens deze periode materiële of fabricagefouten voordoen, zullen wij als garantiegever naar eigen goeddunken een van de volgende diensten verlenen in het kader van de garantie:

  • gratis vervanging van de defecte onderdelen of
  • de kosteloze ruil van goederen voor een gelijkwaardig artikel
    (eventueel ook een opvolgermodel, indien de oorspronkelijke artikelen niet meer beschikbaar zijn)


Neem contact met ons op in geval van garantie:
HJH Office GmbH - bureaustoel24.nl
Sterrebaan 17, 3542 DJ Utrecht

Tel.: +31 (0)26 - 353 0 253
E-Mail: info@bureaustoel24.nl


Garantieaanspraken zijn uitgesloten in geval van schade aan de goederen veroorzaakt door

  • verkeerde of onjuiste behandeling
  • omgevingsinvloeden (vochtigheid, hitte, stof, enz.)
  • het niet in acht nemen van veiligheidsmaatregelen
  • niet-naleving van de technische handleiding
  • Gebruik van kracht (bv. schok, impact, val)
  • ongeautoriseerde reparaties
  • normale slijtage
  • transportschade

Een aanspraak op de garantieservice vereist dat wij de garantieclaim kunnen controleren door het inzenden van de goederen of door foto's te maken die kunnen worden gedocumenteerd. In dit geval moet er op worden gelet dat schade op het transportroute door een geschikte verpakking wordt voorkomen.

Om een beroep te kunnen doen op de garantieservice dient u een kopie van de originele factuur bij de zending te voegen of deze vooraf per e-mail/fax naar ons te sturen. Wij vragen u te begrijpen dat wij de garantie kunnen weigeren zonder verrekening van deze factuurkopie. Het verzenden van de kopie vasn factuur dient ter berekening van de garantietermijn. Tevens dient u naam en adres van de verkoper te vermelden, tenzij dit in het bijgevoegde exemplaar van de factuur is vermeld.

Indien de garantieclaim gerechtvaardigd is, wordt de garantie voor u vrachtvrij verwerkt. Verzendkosten die u eventueel moet betalen worden dan uiteraard terugbetaald.

Diensten die op de goederen onder garantie of garantie worden verricht, verlengen de garantietermijn niet in zijn geheel.

De "Goodwill" van welke aard dan ook blijft de uitsluitende beslissing van de servicemanager van HJH Office GmbH.

Tip:
Uw wettelijke rechten jegens ons uit hoofde van het met ons gesloten koopcontract worden op geen enkele wijze beperkt door deze garantiebelofte. In het bijzonder zal deze garantiebelofte geen afbreuk doen aan de bestaande wettelijke garantierechten jegens ons.

Indien het gekochte object defect is, kunt u zich in ieder geval binnen de wettelijke garantietermijn aan ons houden, ongeacht of er sprake is van een garantiegeval of van aanspraak op garantie.

Copyright © 2024 HJH, Inc. All rights reserved.